Tuesday, November 15, 2016

Die aroma van koffie oor Dias Strand

Daar is twee dinge wat ek ‘n groot liefde vir het, een is my man, natuurlik, en die ander ‘n goeie koppie koffie! Niks is beter as die klank van koffiebone in ‘n grinder nie, of die geluid van die drip-drip van ‘n koffiemasjien op ‘n vroeg oggend of die reuk van moerkoffie wat engie vertrek absorbeer. Ok, hier pause ek nou eers…. Ek gaan loop koffie maak voor ek verder skryf…

Daarsy – beker is vol, nou kan ek verder tik.

Op ons wittebrood in 2015 het ek en my man die lieflikste koffiewinkel ontdek op Mosselbaai en stop ons elke keer as ons in die area is. Blue Shed Coffee Roastery sit op die heuwel in Bland Straat en kan jy dit nie mis kyk nie, dis letterlik ‘n blou geverfde skuur.

The Blue Shed Coffee Roastery, Mosselbaai (Foto LMH)
Ou bad omskep in bank (Foto LMH)
Die styl van die plek is oud-chic en vintage. Buite is daar ou baddens wat as banke dien, met ‘n groot ou deur wat jou ingang gee tot die winkel self. Binne is daar sakke vol koffiebone waarvan jy kan koop en bestel, hul grind dit vir jou vars op perseel. Hul het ook ligte etes beskikbaar met die lekkerste tuisgemaakte scones en muffins soos net ‘n koffiewinkel kan voorsien. 
Weirdste ceiling fan ooit (Foto LMH)

Uit die dak hang ‘n groot ou fabriekswaaier wat as dak fan omskep is. Ek het nog nooit so iets gesien, so vir my is dit super cool. Die ou banke en koffietafels skep dadelik die gemak gevoel en jy is sommer lus en gryp ‘n boek van hul boekrak af om jouself tuis te maak. 

Die binnekant is uitgedek met banke, boeke, koffie versamelings en meer (Foto LMH)
Die eienaars is ook baie vriendelik, ek het nie hul name gekry, maar wel gehoor dat soos ons het hul Mosselbaai besoek op vakansie en toe hulself belowe dat eendag hul daar sou vestig. Toe hul wel die trek aandurf het hul die Blue Shed oopgemaak, en ek, persoonlik, is dankbaar daarvoor.
Besoek hul gerus, raak gemaklik, en kyk uit oor die waters van Dias Strand onder ‘n sambreel op hul patiogedeelte. Koffie is lekker, en lekker koffie is nog beter!


So lief is ek vir koffie dat een van my gunsteling liedjies Bittersoet van Koffie deur Kaleidoskoop altyd op my lys van top 10 cool songs sal verskyn:


Elke avontuur moet begin met ‘n vroeg oggend koffie, so laat die avontuur begin terwyl die koffiepotte prit...


LMH

No comments:

Post a Comment