Tuesday, November 22, 2016

GEDIG: My Mosselbaai Droom

Toe Dias jou ontdek en die branders aan sy voete voel
Het hy ook sy oe toe gemaak en na jou geluister soos ek doen?
Die visserbote lapaan jou voete, soos dansers op ‘n verhoog
Walvisse en dolfyne is jou orkes met water instrumente
Die wit hut dakkies jou gehoor
Die tuinroete groei op jou rug
Maar jy staan vas en solied en uitstaar oor die see
Ek laat my briewe by jou heenkom
Ek bid vir liefde op jou voet
Jy leef sterk voort in die denke van die Portugese
Maar meer so in die hart van Afrikaans
Tot die witboskraai weer verby jou sweef
Los ek my hart by die Posboom
En my gedagtes droom van jou,
My Mosslbaai droom.

LMH

My liefde vir Mosselbaai is iets wat ek al jare het, daar is net iets omtrent die plek... (Foto LMH)


No comments:

Post a Comment